اخبار نقل و انتقالات زمستاني اروپا
تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:نقل و انتقالات فوتبال اروپا, | 16:58 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

آرشاوين در راهروي ردينگ

آندره آرشاوين مهاجم 31 ساله آرسنال به احتمال زياد فعاليتش را در باشگاه ردينگ ادامه خواهد داد. مسئولان ردينگ آماده اند تا 4 ميليون پوند براي اين ملي پوش روسي تبار پرداخت نمايند. همچنين آنها حاضرند هفتگي 60 هزار پوند به بازيکن دستمزد دهند که در اين صورت اين مبلغ در تاريخ باشگاه رکورد خواهد زد.

دم بابا در تيررس برترين هاي اروپا

دم بابا ستاره جوان نيوکاسل مورد علاقه باشگاههاي ليورپول ، آرسنال ،نيوکاسل و پاريسن ژرمن قرار گرفته است.

تيم هاي آرسنال و ليورپول قيمت 7 ميليون پوند را به اين بازيکن پيشنهاد داده اند.

اين در حاليست که پاريسن ژرمن مبلغ بالاتري را به سران نيوکاسل اعلام کرده و خود دم بابا هم تمايل بيشتري به بازي در پاريسن ژرمن دارد.

ويا در چلسي

تیم فوتبال چلسی انگلیس که رافا بنیتس را مدتی است جانشین روبرتو دی‌متئو کرده است درصدد فراهم کردن زمینه انتقال داوید ویا به لندن است.

مهاجم ملی‌پوش اسپانیایی چندان از شرایط خود در نیوکمپ راضی نیست و پس از رهایی از بند مصدومیت در ترکیب اصلی تیمش در بازی‌های حساس قرار نمی‌گیرد.

در این شرایط سران چلسی انگلیس با درخواست رافا بنیتس می‌خواهند این مهاجم را جذب کنند تا در کنار فرناندو تورس زوج اسپانیایی در خط آتش این تیم تشکیل دهند.

بنیتس پیش از این اعلام کرده بود که به دنبال جذب بازیکنان موردنظر خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.

در این میان هم داوید ویا پیش از این به بازی در کنار فرناندو تورس اشاره کرده و گفته بود که در کنار فرناندو به خوبی بازی می‌کند و آن‌ها در کنار هم به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

هوارائو پاریس را ترک می‌کند

 ژویلام هوارائو، باب مذاکره با چند تیم انگلیسی از جمله ساندرلند را گشوده است.

این مهاجم 28 ساله در چند هفته گذشته مشکلاتی با کارلو آنچلوتی در پارک دوپرنس پیدا کرد. از این رو با وجود 6 ماه دیگر از قراردادش، گفته می‌شود در تکاپو برای ترک پاریس است.

براساس این گزارش وی از طریق مدیر برنامه‌هایش گفت و گوهای اولیه را با مارتین اونیل، مربی ساندرلند (گربه‌های سیاه) را انجام داده که ثمربخش بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ